Згідно Закону України 3651-д орган місцевого самоврядування «Сокільська сільська рада» (код ЄДРПОУ: 04326804) був реорганізований і увійшов до складу Чернівецької громади

Для можливості відновлення сайту дзвоніть за телефонами: (0432) 55-43-70 - Метастудія (Вінниця)
Vlada.ua - розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування

План заходів щодо покращення результативності ЗНО

План заходів щодо покращення результативності ЗНО на 2019-2020 н. р. 

 

План заходів щодо покращення результативності ЗНО на 2018-2019 н. р.

Затверджую

Директор школи                              Марцісь О. А.

                                                                                               Додаток №1

 

Заходи

щодо запобігання низької результативності

учнів 11 класів в ЗНО з математики на 2018-2019 н. р.

наказ №129 від 21.09.2018 року

 

№ п/п

Заходи

Терміни виконання

Хто виконує

1.

Проаналізувати та розглянути результати ДПА та ЗНО з математики на педагогічній раді та ШМО, розробити заходи  щодо покращення результатів.

До 10.10

Заступник директора з навчально-виховної роботи

2.

План-завдання внутрішкільного контролю за станом викладання математики на 2018-2019 н. р.:

-відвідування дирекцією навчальних занять;

-перевірка учнівських зошитів;

 

-проведення директорських контрольних робіт;

 

-проведення шкільних предметних олімпіад;

-робота по підготовці учнів до участі в районних олімпіадах, конкурсах, МАН;

-проведення тижня математики в школі.

2018-2019 н. р.

 

Постійно

Листопад-квітень

Грудень-травень

Жовтень

Жовтень-листопад

Квітень

Директор школи, заступник з навчально-виховної роботи, керівник ШМО

3.

Учителям математики:

а) опрацювати методичні рекомендації щодо вивчення математики в 2018-2019 н. р.;

б) проаналізувати типові помилки, які допустили учні при виконанні ЗНО 2018 року;

в) під час навчально-виховного процесу взаємовідносини з учнями будувати на принципах співробітництва, співпраці, довіри, взаємної поваги, розвивати пізнавальні інтереси і позитивне ставлення до навчання, підвищувати значущість знань і навчальної праці у свідомості школярів;

г) підвищувати ефективність кожного уроку. Включати повторення вивченого матеріалу у практичній діяльності;

д) застосовувати різні форми і методи роботи, які б сприяли підвищенню математичної грамотності учнів та знань теоретичного матеріалу;

е) у своїй роботі здійснювати диференційований та індивідуальний підхід до учня на уроці, враховуючи можливості кожної дитини;

є) на різних етапах уроку запроваджувати тестові технології перевірити рівень навчальних досягнень учнів;

ж) кожному вчителю математики 9-11 класів розробити систему зворотнього зв’язку з батьками учнів та ознайомити їх з новинками проведення ЗНО – 2019 н. р. та ДПА;

з) посилити роботу з здібними дітьми;

 

и) посилити відповідальність за підготовку та результативність участі учнів в олімпіадах, конкурсах, МАН;

і) проводити індивідуальні консультації;

ї) проводити колективні консультації по підготовці до ЗНО та ДПА.

 

Вересень

 

Жовтень

 

 

Постійно

 

 

 

 

 

Протягом року

 

Постійно

 

 

 

Постійно

 

 

 

Грудень-квітень

 

 

Жовтень-березень

 

Протягом року

Протягом року

 

Середа

П’ятниця

Учителі математики

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

На засіданнях ШМО розглянути питання про використання нових педагогічних технологій навчання з метою підвищення результативності навчання та розробити систему індивідуальних та колективних консультацій.

Жовтень

Керівники ШМО

5.

Усім вчителям продовжити навчання в компенсаційній школі при ВАНО.

2018-2019 н. р.

 

6.

Створити та оновити банк завдань та методичної літератури для підготовки дітей до участі в ЗНО.

Протягом року

Заступники з навчально-виховної роботи

7.

Оновити інформаційний стенд ЗНО – 2019

Лютий

Заступники з навчально-виховної роботи

 

                                                                                     Затверджую

Директор школи                              Марцісь О. А.

                                                                                               Додаток №2

Заходи

щодо запобігання низької результативності

учнів 11 класів в ЗНО з української мови та літератури на 2018-2019 н. р.

наказ №129 від 21.09.2018 року

 

п/п

Зміст заходів

Перелік виконання

Виконавець

 

1

Проаналізувати та розглянути результати ДПА з української мови, яка проходила у формі ЗНО, на засіданні педагогічної ради, ШМО.

Вересень

дирекція школи, керівник ШМО

 

2

План-завдання внутрішкільного контролю за станом викладання української мови і літератури на 2018-2019 н. р.:

-відвідування дирекцією навчальних занять;

-перевірка учнівських зошитів;

 

-проведення директорських контрольних робіт;

-проведення шкільних предметних олімпіад;

-робота по підготовці учнів до участі в районних олімпіадах, конкурсах, МАН;

- організувати надання консультативної допомоги з питань формування психологічної готовності учнів до ЗНО.

2018-2019 н. р.

 

 

Постійно

Листопад, квітень

 

Грудень, травень

Жовтень

Жовтень-листопад

 

постійно

Директор школи, заступник з навчально-виховної роботи, керівник ШМО, соціальний педагог

 

3

Учителям-предметникам:

а) опрацювати Критерії оцінювання та неухильно дотримуватися об’єктивності їх виконання;

 

б) постійно проводити роботу щодо виховання в учнів любові і поваги до рідного слова, звичаїв та традицій українського народу;

 

в) створити та оновити банк завдань та методичної літератури для підготовки дітей до участі в ЗНО в 2019 н.р.

 

систематично

 

 

постійно

 

 

 

до 15.11.2018

Дирекція, учитель української мови та л-ри

 

учитель української мови та л-ри

 

учитель української мови та л-ри

 

 

4

г) підвищити ефективність кожного уроку, включаючи повторення нового матеріалу; у практичній діяльності застосовувати форми і методи роботи, які б сприяли підвищенню грамотності учнів та знання теоретичного матеріалу з української мови та літератури; на різних етапах уроку запроваджувати тестові технології;

 

д) кожному вчителю розробити систему зворотного зв’язку з батьками слабо встигаючих учнів та поставити на облік адміністрації невстигаючих учнів;

 

е) пожвавити роботу з обдарованими та жвавими учнями; посилити відповідальність за підготовку та результативність участі учнів в олімпіадах, конкурсах;

систематично

 

 

 

 

 

 

вересень

 

 

 

 

постійно

учитель української мови та л-ри

 

 

 

учитель української мови та л-ри, класний керівник

 

учитель української мови та л-ри

 

На засіданнях ШМО розглянути питання про використання нових педагогічних технологій навчання з метою підвищення результативності навченості та розробити систему домашніх індивідуальних завдань

жовтень-листопад

ШМО

5

Залучення батьків до освітнього процесу з питань підготовки до ЗНО

2018-2019 н. р.

адміністрація

 

 

 

Затверджую

Директор школи                              Марцісь О. А.

                                                                                               Додаток №3

 

Заходи

щодо запобігання низької результативності

учнів 11 класів в ЗНО з історії України на 2018-2019 н. р.

наказ №129 від 21.09.2018 року

 

п/п

Формування  (вмінь) компетентностей  учнів на уроках історії

Заходи

 

1

На уроках історії сприяти накопиченню знань про основні

події, явища та процеси, їх давніші та сучасні інтерпритації.

Дирекції школи :

розглянути  та проаналізувати на  педагогічній раді, засіданнях МО результати  ДПА та ЗНО з історії України;

постійно  здійснювати  контроль та перевірку рівня знань з історії України. Провести один раз на семестр  письмові роботи  з тестовими завданнями;

оформити інформаційний стенд ЗНО-2018

 

2

На уроках використовувати активні   форми навчання: складання планів, графіків, таблиць, схем, побудова логічних ланцюжків подій, використання статистичних даних

Вчителю історії на  МО вивчити активні  форми   роботи на уроках і позаурочний час

 

3

Покращити роботу з історичними документами, вчити учнів розпізнавати час створення події про які йдеться, їх учасників.

Вчителю історії :

оснастити кабінети історії збірниками документів: « Історія України. Документи. Матеріали.»

 

4

Використовувати цифрові технології для пошуку потрібної історичної  та соціальної інформації

Вчителю історії :

частіше використовувати на уроках історії  інтернет-ресурс

 

5

На уроках історії вчити учнів створювати вербальні і візуальні тексти, шукати надійні презентації

Вчителю історії :

вивчити сучасні електронні форми і методи роботи на уроці.

 

6

Покращити роботу над ознайомленням з портретами видатних історичних осіб, діячів культури.  Вчити учнів розпізнавати  їх.

Вчителю історії :

придбати у кабінет історії наочний посібник: «Видатні постаті в історії України»

 

 

7

Вчити :

образно мислити, працювати з репродукціями картин; готувати твори – проекти;  розпізнавати твори мистецтва, визначати їх авторів, час створення та значення їх як історичних джерел.

Рекомендувати учням, які складають ЗНО з історії України придбати збірники репродукцій творів мистецтва обов’язкові для розпізнавання

 

8

Покращити роботу з хронологією , формувати у дітей хронологічну компетентність.

Зобов’язати вчителя історії активізувати роботу над хронологією, виготовити сигнальні картки і складати з учнями хронологічні таблиці.

 

9

Виховувати:

 культуру, самосвідомість, розуміння ролі культури у суспільстві, важливість міжкультурного спілкування і співробітництва.

Частіше проводити краєзнавчі екскурсії під час яких вивчати архітектурні пам’ятки рідного краю.

 

10

Розвивати :

здатність сприймати і розуміти інформаційне навколишнє середовище, критично його аналізувати і діяти в ньому відповідно до діючої в суспільстві комунікативної етики.

Проводити тренінги зі старшокласниками з питань розпізнавання психологічних маніпуляцій.

 

11

Формувати:

інформативну компетентність; уміння працювати з різними джерелами інформації; інтерпретувати різні джерела, визначати їх надійність. Виявляти і критично аналізувати розбіжності в позиціях авторів джерел.

Учителю вчити учнів працювати з різними джерелами інформації.

 

12

Розвивати :

уміння визначати і застосовувати теоретичні поняття для аналізу і пояснення історичних подій та явищ; ставити запитання та шукати відповіді; розуміти можливість трактування минулого по - різному.

На початку кожного уроку виділяти ключові поняття теми, вивчити їх зміст та ознаки.

             

 

 

Затверджую

Директор школи                              Марцісь О. А.

                                                                                               Додаток №4

 

Заходи

щодо запобігання низької результативності

учнів 11 класів в ЗНО з англійської мови на 2018-2019 н. р.

наказ №129 від 21.09.2018 року

 

п/п

Зміст заходів

Термін виконання

Виконавець

1

Проаналізувати та розглянути результати ДПА та ЗНО з англійської мови на засіданні педагогічної ради та ШМО.

 

до 10.11.2018

дирекція, керівник ШМО

2

Організувати ознайомлення вчителів, батьків, учнів із загальною інформацією щодо ЗНО учнів. Опрацювати нормативну базу.

 

постійно

Директор школи

3

 

 

Вчителям-предметникам, класному керівниу здійснювати уважне вивчення профорієнтаційних нахилів учнів з метою оптимального вибору предметів тестування та подальшого самовизначення учнів відповідно до їхніх пізнавальних можливостей, соціальної адаптації. Створювати умови для оптимальної реалізації випускниками свого освітнього й особистісного потенціалу.

 

 

 

 

постійно

 

вчителі-предметники, класний керівник, соціальний педагог

4

Організувати роботу вчителів та учнів щодо підготовки до ЗНО.

постійно

керівники шкіл

 

5

Організувати надання консультативної допомоги з питань формування психологічної готовності учнів до ЗНО.

 

постійно

соціальний педагог

 

6

Здійснити моніторинг якості знань учнів з чотирьох видів мовленнєвої діяльності (говоріння, аудіювання, читання, письмо).

 

грудень-травень

керівник школи

 

7

Проводити тренування в умовах, наближених до умов проведення ЗНО. За результатами їх виконання здійснювати моніторинг, глибоко аналізувати .

 

постійно

 

вчитель-предметник

 

8

Використовувати тестування як навчальний прийом і як контрольну форму перевірки знань та умінь учнів.

 

постійно

вчитель-предметник

9

Вивчати  та популяризувати систему роботи учителя англійської мови з успішної підготовки учнів до ЗНО, ДПА, предметних олімпіад, турнірів, конкурсів.

постійно

Заступник директора з НВР

 

10

Розробити план самоосвітньої діяльності вчителя щодо підготовки учнів до ЗНО.

до 15.10.2018

вчитель-предметник

 

11

Здійснювати постійний контроль щодо підготовки учнів до ЗНО.

постійно

Директор школи

 

12

Неухильно дотримуватися об’єктивності оцінювання знань учнів відповідно до критеріїв оцінювання.

постійно

вчитель-предметник

 

13

Підвищувати ефективність кожного уроку, широко використовувати інтерактивні методи навчання.

постійно

вчитель-предметник

 

14

Пожвавити роботу з обдарованими та здібними учнями. Посилити відповідальність за підготовку та результативність їх участі в олімпіадах, конкурсах, МАН.

постійно

Заступник директора з НВР, вчитель-предметник

 

15

Оформити та поновити матеріали динамічних стендів в кабінеті англійської мови.

постійно

вчитель-предметник

 

16

Скласти графік консультацій по підготовці до ЗНО-2018.

до 10.03.2019

Заступник директора з НВР

 

17

Провести анкетування учнів 11-го класу з питання вибору навчальних предметів для здачі ЗНО.

до 20.10.2019

Заступник директора з НВР, вчитель-предметник

 

               

 

 

 


Розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування
Пропонуємо веб-платформи по створенню власного веб-сайту державним органам влади, органам місцевого самоврядування та державним установам
Gromada.org.ua, Rda.org.ua, Rayrada.org.ua, School.org.ua, Osv.org.ua

Логін: *

Пароль: *