План заходів щодо покращення результативності ЗНО
План заходів щодо покращення результативності ЗНО на 2019-2020 н. р.
План заходів щодо покращення результативності ЗНО на 2018-2019 н. р.
Затверджую
Директор школи Марцісь О. А.
Додаток №1
Заходи
щодо запобігання низької результативності
учнів 11 класів в ЗНО з математики на 2018-2019 н. р.
наказ №129 від 21.09.2018 року
№ п/п |
Заходи |
Терміни виконання |
Хто виконує |
1. |
Проаналізувати та розглянути результати ДПА та ЗНО з математики на педагогічній раді та ШМО, розробити заходи щодо покращення результатів. |
До 10.10 |
Заступник директора з навчально-виховної роботи |
2. |
План-завдання внутрішкільного контролю за станом викладання математики на 2018-2019 н. р.: -відвідування дирекцією навчальних занять; -перевірка учнівських зошитів;
-проведення директорських контрольних робіт;
-проведення шкільних предметних олімпіад; -робота по підготовці учнів до участі в районних олімпіадах, конкурсах, МАН; -проведення тижня математики в школі. |
2018-2019 н. р.
Постійно Листопад-квітень Грудень-травень Жовтень Жовтень-листопад Квітень |
Директор школи, заступник з навчально-виховної роботи, керівник ШМО |
3. |
Учителям математики: а) опрацювати методичні рекомендації щодо вивчення математики в 2018-2019 н. р.; б) проаналізувати типові помилки, які допустили учні при виконанні ЗНО 2018 року; в) під час навчально-виховного процесу взаємовідносини з учнями будувати на принципах співробітництва, співпраці, довіри, взаємної поваги, розвивати пізнавальні інтереси і позитивне ставлення до навчання, підвищувати значущість знань і навчальної праці у свідомості школярів; г) підвищувати ефективність кожного уроку. Включати повторення вивченого матеріалу у практичній діяльності; д) застосовувати різні форми і методи роботи, які б сприяли підвищенню математичної грамотності учнів та знань теоретичного матеріалу; е) у своїй роботі здійснювати диференційований та індивідуальний підхід до учня на уроці, враховуючи можливості кожної дитини; є) на різних етапах уроку запроваджувати тестові технології перевірити рівень навчальних досягнень учнів; ж) кожному вчителю математики 9-11 класів розробити систему зворотнього зв’язку з батьками учнів та ознайомити їх з новинками проведення ЗНО – 2019 н. р. та ДПА; з) посилити роботу з здібними дітьми;
и) посилити відповідальність за підготовку та результативність участі учнів в олімпіадах, конкурсах, МАН; і) проводити індивідуальні консультації; ї) проводити колективні консультації по підготовці до ЗНО та ДПА. |
Вересень
Жовтень
Постійно
Протягом року
Постійно
Постійно
Грудень-квітень
Жовтень-березень
Протягом року Протягом року
Середа П’ятниця |
Учителі математики
|
4. |
На засіданнях ШМО розглянути питання про використання нових педагогічних технологій навчання з метою підвищення результативності навчання та розробити систему індивідуальних та колективних консультацій. |
Жовтень |
Керівники ШМО |
5. |
Усім вчителям продовжити навчання в компенсаційній школі при ВАНО. |
2018-2019 н. р. |
|
6. |
Створити та оновити банк завдань та методичної літератури для підготовки дітей до участі в ЗНО. |
Протягом року |
Заступники з навчально-виховної роботи |
7. |
Оновити інформаційний стенд ЗНО – 2019 |
Лютий |
Заступники з навчально-виховної роботи |
Затверджую
Директор школи Марцісь О. А.
Додаток №2
Заходи
щодо запобігання низької результативності
учнів 11 класів в ЗНО з української мови та літератури на 2018-2019 н. р.
наказ №129 від 21.09.2018 року
№ п/п |
Зміст заходів |
Перелік виконання |
Виконавець |
1 |
Проаналізувати та розглянути результати ДПА з української мови, яка проходила у формі ЗНО, на засіданні педагогічної ради, ШМО. |
Вересень |
дирекція школи, керівник ШМО |
2 |
План-завдання внутрішкільного контролю за станом викладання української мови і літератури на 2018-2019 н. р.: -відвідування дирекцією навчальних занять; -перевірка учнівських зошитів;
-проведення директорських контрольних робіт; -проведення шкільних предметних олімпіад; -робота по підготовці учнів до участі в районних олімпіадах, конкурсах, МАН; - організувати надання консультативної допомоги з питань формування психологічної готовності учнів до ЗНО. |
2018-2019 н. р.
Постійно Листопад, квітень
Грудень, травень Жовтень Жовтень-листопад
постійно |
Директор школи, заступник з навчально-виховної роботи, керівник ШМО, соціальний педагог |
3 |
Учителям-предметникам: а) опрацювати Критерії оцінювання та неухильно дотримуватися об’єктивності їх виконання;
б) постійно проводити роботу щодо виховання в учнів любові і поваги до рідного слова, звичаїв та традицій українського народу;
в) створити та оновити банк завдань та методичної літератури для підготовки дітей до участі в ЗНО в 2019 н.р. |
систематично
постійно
до 15.11.2018 |
Дирекція, учитель української мови та л-ри
учитель української мови та л-ри
учитель української мови та л-ри |
4 |
г) підвищити ефективність кожного уроку, включаючи повторення нового матеріалу; у практичній діяльності застосовувати форми і методи роботи, які б сприяли підвищенню грамотності учнів та знання теоретичного матеріалу з української мови та літератури; на різних етапах уроку запроваджувати тестові технології;
д) кожному вчителю розробити систему зворотного зв’язку з батьками слабо встигаючих учнів та поставити на облік адміністрації невстигаючих учнів;
е) пожвавити роботу з обдарованими та жвавими учнями; посилити відповідальність за підготовку та результативність участі учнів в олімпіадах, конкурсах; |
систематично
вересень
постійно |
учитель української мови та л-ри
учитель української мови та л-ри, класний керівник
учитель української мови та л-ри |
|
На засіданнях ШМО розглянути питання про використання нових педагогічних технологій навчання з метою підвищення результативності навченості та розробити систему домашніх індивідуальних завдань |
жовтень-листопад |
ШМО |
5 |
Залучення батьків до освітнього процесу з питань підготовки до ЗНО |
2018-2019 н. р. |
адміністрація |
Затверджую
Директор школи Марцісь О. А.
Додаток №3
Заходи
щодо запобігання низької результативності
учнів 11 класів в ЗНО з історії України на 2018-2019 н. р.
наказ №129 від 21.09.2018 року
№ п/п |
Формування (вмінь) компетентностей учнів на уроках історії |
Заходи |
|
|||
1 |
На уроках історії сприяти накопиченню знань про основні події, явища та процеси, їх давніші та сучасні інтерпритації. |
Дирекції школи : розглянути та проаналізувати на педагогічній раді, засіданнях МО результати ДПА та ЗНО з історії України; постійно здійснювати контроль та перевірку рівня знань з історії України. Провести один раз на семестр письмові роботи з тестовими завданнями; оформити інформаційний стенд ЗНО-2018 |
|
|||
2 |
На уроках використовувати активні форми навчання: складання планів, графіків, таблиць, схем, побудова логічних ланцюжків подій, використання статистичних даних |
Вчителю історії на МО вивчити активні форми роботи на уроках і позаурочний час |
|
|||
3 |
Покращити роботу з історичними документами, вчити учнів розпізнавати час створення події про які йдеться, їх учасників. |
Вчителю історії : оснастити кабінети історії збірниками документів: « Історія України. Документи. Матеріали.» |
|
|||
4 |
Використовувати цифрові технології для пошуку потрібної історичної та соціальної інформації |
Вчителю історії : частіше використовувати на уроках історії інтернет-ресурс |
|
|||
5 |
На уроках історії вчити учнів створювати вербальні і візуальні тексти, шукати надійні презентації |
Вчителю історії : вивчити сучасні електронні форми і методи роботи на уроці. |
|
|||
6 |
Покращити роботу над ознайомленням з портретами видатних історичних осіб, діячів культури. Вчити учнів розпізнавати їх. |
Вчителю історії : придбати у кабінет історії наочний посібник: «Видатні постаті в історії України» |
|
|||
|
7 |
Вчити : образно мислити, працювати з репродукціями картин; готувати твори – проекти; розпізнавати твори мистецтва, визначати їх авторів, час створення та значення їх як історичних джерел. |
Рекомендувати учням, які складають ЗНО з історії України придбати збірники репродукцій творів мистецтва обов’язкові для розпізнавання |
|||
|
8 |
Покращити роботу з хронологією , формувати у дітей хронологічну компетентність. |
Зобов’язати вчителя історії активізувати роботу над хронологією, виготовити сигнальні картки і складати з учнями хронологічні таблиці. |
|||
|
9 |
Виховувати: культуру, самосвідомість, розуміння ролі культури у суспільстві, важливість міжкультурного спілкування і співробітництва. |
Частіше проводити краєзнавчі екскурсії під час яких вивчати архітектурні пам’ятки рідного краю. |
|||
|
10 |
Розвивати : здатність сприймати і розуміти інформаційне навколишнє середовище, критично його аналізувати і діяти в ньому відповідно до діючої в суспільстві комунікативної етики. |
Проводити тренінги зі старшокласниками з питань розпізнавання психологічних маніпуляцій. |
|||
|
11 |
Формувати: інформативну компетентність; уміння працювати з різними джерелами інформації; інтерпретувати різні джерела, визначати їх надійність. Виявляти і критично аналізувати розбіжності в позиціях авторів джерел. |
Учителю вчити учнів працювати з різними джерелами інформації. |
|||
|
12 |
Розвивати : уміння визначати і застосовувати теоретичні поняття для аналізу і пояснення історичних подій та явищ; ставити запитання та шукати відповіді; розуміти можливість трактування минулого по - різному. |
На початку кожного уроку виділяти ключові поняття теми, вивчити їх зміст та ознаки. |
|||
Затверджую
Директор школи Марцісь О. А.
Додаток №4
Заходи
щодо запобігання низької результативності
учнів 11 класів в ЗНО з англійської мови на 2018-2019 н. р.
наказ №129 від 21.09.2018 року
№ п/п |
Зміст заходів |
Термін виконання |
Виконавець |
||||
1 |
Проаналізувати та розглянути результати ДПА та ЗНО з англійської мови на засіданні педагогічної ради та ШМО. |
до 10.11.2018 |
дирекція, керівник ШМО |
||||
2 |
Організувати ознайомлення вчителів, батьків, учнів із загальною інформацією щодо ЗНО учнів. Опрацювати нормативну базу. |
постійно |
Директор школи |
||||
3
|
Вчителям-предметникам, класному керівниу здійснювати уважне вивчення профорієнтаційних нахилів учнів з метою оптимального вибору предметів тестування та подальшого самовизначення учнів відповідно до їхніх пізнавальних можливостей, соціальної адаптації. Створювати умови для оптимальної реалізації випускниками свого освітнього й особистісного потенціалу. |
постійно |
вчителі-предметники, класний керівник, соціальний педагог |
||||
4 |
Організувати роботу вчителів та учнів щодо підготовки до ЗНО. |
постійно |
керівники шкіл |
||||
5 |
Організувати надання консультативної допомоги з питань формування психологічної готовності учнів до ЗНО. |
постійно |
соціальний педагог |
||||
6 |
Здійснити моніторинг якості знань учнів з чотирьох видів мовленнєвої діяльності (говоріння, аудіювання, читання, письмо). |
грудень-травень |
керівник школи |
||||
7 |
Проводити тренування в умовах, наближених до умов проведення ЗНО. За результатами їх виконання здійснювати моніторинг, глибоко аналізувати . |
постійно |
вчитель-предметник |
||||
8 |
Використовувати тестування як навчальний прийом і як контрольну форму перевірки знань та умінь учнів. |
постійно |
вчитель-предметник |
||||
9 |
Вивчати та популяризувати систему роботи учителя англійської мови з успішної підготовки учнів до ЗНО, ДПА, предметних олімпіад, турнірів, конкурсів. |
постійно |
Заступник директора з НВР |
|
|||
10 |
Розробити план самоосвітньої діяльності вчителя щодо підготовки учнів до ЗНО. |
до 15.10.2018 |
вчитель-предметник |
|
|||
11 |
Здійснювати постійний контроль щодо підготовки учнів до ЗНО. |
постійно |
Директор школи |
|
|||
12 |
Неухильно дотримуватися об’єктивності оцінювання знань учнів відповідно до критеріїв оцінювання. |
постійно |
вчитель-предметник |
|
|||
13 |
Підвищувати ефективність кожного уроку, широко використовувати інтерактивні методи навчання. |
постійно |
вчитель-предметник |
|
|||
14 |
Пожвавити роботу з обдарованими та здібними учнями. Посилити відповідальність за підготовку та результативність їх участі в олімпіадах, конкурсах, МАН. |
постійно |
Заступник директора з НВР, вчитель-предметник |
|
|||
15 |
Оформити та поновити матеріали динамічних стендів в кабінеті англійської мови. |
постійно |
вчитель-предметник |
|
|||
16 |
Скласти графік консультацій по підготовці до ЗНО-2018. |
до 10.03.2019 |
Заступник директора з НВР |
|
|||
17 |
Провести анкетування учнів 11-го класу з питання вибору навчальних предметів для здачі ЗНО. |
до 20.10.2019 |
Заступник директора з НВР, вчитель-предметник |
|
|||